Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Άντε πάλι! Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ ζητά να μάθει το μετοχολόγιο της Τράπεζας της Ελλάδας !

Δε βαρεθήκατε αυτή τη συζήτηση; Ο σημερινός συγκυβερνήτης Πάνος Καμμένος είχε ξεσηκώσει το ντουνιά πριν από 3 χρόνια κι έκανε την ίδια ακριβώς ερώτηση. Μαζί μ΄αυτόν, χιλιάδες άλλοι. Η απάντηση είναι απλή, αλλά η αλήθεια ...
περιέχει μια λέξη, που (κακώς) φοβίζει, με αποτέλεσμα να λένε όλοι μισόλογα.
Λοιπόν, για να τελειώνουμε με τα μισόλογα και τις παρλαπίπες:
Η Τράπεζα της Ελλάδας είναι εβραϊκή, όπως όλες οι κεντρικές τράπεζες όλων των χωρών του πλανήτη, πλην 6-7. Εβραϊκή. Είναι η λέξη ταμπού, για αυτό και η δυσκολία να δοθούν σαφείς απαντήσεις, αλλά ας τελειώνουμε με τα καραγκιοζλίκια. Στις αρχές του 20 αιώνα, οι Εβραίοι τραπεζίτες (κυρίως οι Rothschilds), οργάνωναν τον πλανήτη με θεσμούς παγκόσμιας εμβέλειας. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν η "παγκόσμια τράπεζα" και διάφορα άλλα "παγκόσμια ιδρύματα". Τα χρήματα τα έβαζαν οι εβραίοι τραπεζίτες, επειδή αυτοί τα είχαν. Τόσο απλά. Στο πέρασμα των χρόνων δημιούργησαν ως ικανότατοι και πανέξυπνοι άνθρωποι, χιλιάδες επιχειρήσεις, οργανώσεις, ιδρύματα κ.λ.π., που όλα όμως έχουν στην κορυφή της πυραμίδας τους Rothschilds.
Πώς τα κατάφεραν; Ε, τα κατάφεραν. Γιατί είναι εργατικοί, μορφωμένοι, ενωμένοι και δημιουργικοί.
(αν πάλι καίγεσαι να μάθεις γιατί είναι τόσο ισχυροί οι Εβραίοι, διάβασε το άρθρο στο site του Ελληνα εβραίου Κοέν http://cohen.gr/new/articles/judaism/143-2009-02-22-10-16-23 ή τι δουλειά κάνουν οι ισχυρότεροι Εβραίοι της Αμερικής εδώ http://taxalia.blogspot.gr/2014/07/20_24.html)
Ε, είναι μάγκες, τι να κάνουμε; Μαγκιά τους που κατάφεραν να ελέγχουν τη διακίνηση του παγκόσμιου χρήματος.
Το μετοχολόγιο λοιπόν της ΤτΕ λέει τυπικά: 
Η Τράπεζα της Ελλάδος ανακοινώνει ότι, κατόπιν της λύσης της Δημόσιας Επιχείρησης Κινητών Αξιών (Δ.Ε.Κ.Α.) Α.Ε. και της αυτοδίκαιης περιέλευσης της κυριότητας του συνόλου της κινητής περιουσίας της στο Δημόσιο (άρθρο 50, παρ. 9 του ν. 3943/2011, ΦΕΚ Α’ 66/31.3.2011), το Ελληνικό Δημόσιο κατέχει 1.774.088 μετοχές της Τράπεζας της Ελλάδος, ήτοι ποσοστό 8,93% επί του μετοχικού της κεφαλαίου.

Το δημόσιο λοιπόν έχει το 8,93% . Μπορεί, σύμφωνα με το καταστατικό να έχει μέχρι 35%. Μετοχές έχουν επίσης ΝΠΔΔ και οι περίφημοι "ιδιώτες". Οι "ιδιώτες" είναι δεκάδες χρηματοπιστωτικές εταιρείες, που όλες έχουν στην κορυφή της πυραμίδας το ιερατείο της Ν.Υόρκης που διαχειρίζεται το παγκόσμιο χρήμα. Η ΤτΕ είναι υποκατάστημα της Ε.Κ.Τ. που επίσης λογοδοτεί στο παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα, που εδρεύει στη Ν.Υόρκη και είναι υπό τον απόλυτο έλεγχο των Rothschilds.
Το να δώσει λοιπόν, η ΤτΕ έναν κατάλογο μετόχων που θα έχει 120 offshore εταιρείες με εξωτικά ονόματα, δεν παίζει κανένα ρόλο, δεν έχει καμιά αξία. 
Επίσης δεν έχει αξία η απάντηση της ΤτΕ, ότι "το δημόσιο ελέγχει τη Γ.Σ. σε ποσοστό σχεδόν 70%". Και 99% να έχει το δημόσιο, κουμάντο κάνουν οι Rothschilds. Τελεία και παύλα.
Ας τελειώνουμε με την υποκρισία και τα μισόλογα. Η ΤτΕ είναι ένα ακόμη μαγαζί των Rothschilds άσχετα με το ποιό είναι το ποσοστό του δημοσίου, άσχετα με το ποιό είναι το Διοικητικό συμβούλιο, ο διοικητής κ.λ.π. Για να τελειώνουμε, είναι μια τράπεζα υπό τον απόλυτο έλεγχο του παγκόσμιου ιερατείου που εδρεύει στη Νέα Υόρκη. Τόσο απλά και ξεκάθαρα.
Άντε, μη ξαναρωτήσετε, ποιοί είναι οι μέτοχοι. Είναι οι Εβραϊκής καταγωγής τραπεζίτες της Ν.Υόρκης που ελέγχουν ολόκληρη τη διακίνηση του χρήματος σε όλο τον πλανήτη.
Το κατάφεραν, είναι μια πραγματικότητα, ίσως είναι καλύτερος αυτός ο κεντρικός έλεγχος, αλλά αυτή είναι η απλή αλήθεια.
Να τελειώνουμε με τις υποκρισίες και τα μισόλογα. Η ΤτΕ να το πούμε χοντρά, είναι εβραϊκή. Εντάξει; Ικανοποιήθηκε τώρα η περιέργειά σου Μιχελογιαννάκη και Καμμένε; (καλά ο Καμμένος το έμαθε κι από τότε σιώπησε, δεν ξανασχολήθηκε με το θέμα, γιατί δεν τον ρωτάτε;).

.......
ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΜΙΧΕΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗ

Με επιστολή του στο Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιάννη Στουρνάρα, ο βουλευτής Ηρακλείου ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Μιχελογιαννάκης, ζήτησε να δοθεί στη δημοσιότητα αναλυτική λίστα των μετόχων της Τράπεζας της Ελλάδος. Ακολουθεί η επιστολή: 

Προς Διοικητή Τράπεζας της Ελλάδας κ. Ιωάννη Στουρνάρα 
Θέμα : Ενημέρωση για το μετοχολόγιο της ΤτΕ. 

Αξιότιμε κύριε Διοικητά, 
Ως γνωστόν, η Τράπεζα της Ελλάδος είναι η κεντρική τράπεζα της χώρας που ιδρύθηκε το 1927. Η λειτουργία της άρχισε τον Μάιο του 1928 με απόφαση της τότε Κοινωνίας των Εθνών. Τα κεφάλαια για την ίδρυση και λειτουργία της, προήλθαν από τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο με την μεσολάβηση της Κοινωνίας των Εθνών προκειμένου να σταθεροποιηθεί η χειμαζόμενη τότε Ελληνική οικονομία. Μέχρι την εισαγωγή της χώρας στο ευρώ το 2002, η τράπεζα της Ελλάδος είχε το αποκλειστικό δικαίωμα της κοπής Εθνικού νομίσματος. 
Μαζί με τις άλλες κεντρικές τράπεζες της ευρωζώνης είναι οι αποκλειστικοί μέτοχοι της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και συμμετέχει στο σύστημα κεντρικών τραπεζών των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης μαζί με την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (Συνθήκη Μάαστριχ). 
Παγκοσμίως οι εισηγμένες σε χρηματιστήριο κεντρικές τράπεζες αποτελούν εξαίρεση στον κανόνα. Αν δεν κάνω λάθος, υπάρχουν μόνο 4 εισηγμένες κεντρικές τράπεζες (δηλ. ποσοστό 2,5%): 
Η Τράπεζα της Ιαπωνίας, η Ελβετική Εθνική Τράπεζα, η Εθνική Τράπεζα του Βελγίου και η Τράπεζα της Ελλάδος. 
Όπως γνωρίζουμε, οι δύο πρώτες χώρες έχουν το δικό τους νόμισμα και ισχυρή οικονομία που έχει αντέξει με επιτυχία σε παγκόσμιες οικονομικές κρίσεις, ακόμη και σε πολέμους. Αντιθέτως, οι τελευταίες δύο χώρες, η Ελλάδα και το Βέλγιο, χρησιμοποιούν το κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα, το οποίο βρίσκεται εκτός της αποκλειστικής δικαιοδοσίας μιας επιμέρους χώρας. 
Όπως επίσης γνωρίζουμε, μεταξύ άλλων, η ΤτΕ εποπτεύει τις ελληνικές τράπεζες και τις ασφαλιστικές, έχει την ευθύνη για την εφαρμογή της νομισματικής πολιτικής, διαχειρίζεται τα διαθέσιμα της ΕΚΤ στην Ελλάδα, είναι υπεύθυνη για τα συστήματα πληρωμών και ενεργεί ως ταμίας και εντολοδόχος του Ελληνικού Δημοσίου. 
Άρα η ΤτΕ, έχει πολύ μεγάλη δικαιοδοσία η οποία δεν αντισταθμίζεται από την απαραίτητη λογοδοσία στο λαό που υποτίθεται ότι υπηρετεί. Ενώ από την άλλη, οι μέτοχοί της προφανώς μπορούν να κατέχουν εμπιστευτικές πληροφορίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ποικιλοτρόπως. Κύριε Στουρνάρα, Επειδή είναι λυπηρό αν όχι αντεθνικό να μην γνωρίζουμε το μετοχολόγιο της Τράπεζας της Ελλάδας, παρακαλώ όπως με ενημερώσετε επαρκώς. 

Ιωάννης Δ. Μιχελογιαννάκης 
Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Νομού Ηρακλείου Κρήτης


ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ:

Ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος για το ιδιοκτησιακό της καθεστώς

30 ΜΑΪ́ 20

Αναφορικά με ισχυρισμούς που έχουν δει, κατά καιρούς, το φως της δημοσιότητας σχετικά με το νομικό καθεστώς της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ) ως εισηγμένης ανώνυμης εταιρείας και ότι αυτό, λόγω δήθεν ανεπαρκούς κρατικού ελέγχου, δημιουργεί κίνδυνο να περιέλθει ο έλεγχος της ΤτΕ σε ιδιωτικά και μάλιστα ξένα συμφέροντα, σημειώνονται συνοπτικά τα ακόλουθα:


1. Η ανεξαρτησία των Κεντρικών Τραπεζών συνιστά παλαιά θεσμική κατοχύρωση που διασφαλίζει την ομαλή και αποτελεσματική εκτέλεση των ειδικών λειτουργιών τους, με κύριο στόχο τη διαφύλαξη της νομισματικής σταθερότητας.

2. Για την ΤτΕ, από την ίδρυσή της το 1927, προκρίθηκε, ως μέσο διασφάλισης της ανεξαρτησίας της, η σύστασή της με τη μορφή της ανώνυμης εταιρείας και η θέσπιση ανωτάτου ορίου στη συμμετοχή του Δημοσίου.

3. Η εισαγωγή της ΤτΕ στο Χρηματιστήριο έγινε λίγα χρόνια μετά την ίδρυσή της, με κυβερνητική ενθάρρυνση και προφανή στόχο την ενίσχυση τόσο του κύρους του Χρηματιστηρίου όσο και της δικής της αξιοπιστίας (μέσω της μεγαλύτερης διαφάνειας που συνεπάγεται η αυξημένη λογοδοσία) ως Κεντρικής Τράπεζας. Ανάλογη επιλογή έγινε και για άλλες Κεντρικές Τράπεζες, από τις οποίες, όσον αφορά την Ευρωζώνη, διατηρούν σήμερα τη μορφή της ανώνυμης εταιρείας εκείνες του Βελγίου (που είναι και εισηγμένη) και της Αυστρίας.

4. Το Καταστατικό της ΤτΕ (Ν. 3424/1927 όπως ισχύει) με σειρά βασικών διατάξεων καθιέρωσε και οριοθέτησε εξ αρχής το ρόλο της ως φορέα δημόσιων λειτουργιών, πράγμα που έχει, άλλωστε, επιβεβαιώσει, ήδη από το 1939, το Συμβούλιο της Επικρατείας.

5. Το πλαίσιο λειτουργίας της ΤτΕ συνδυάζει αρμονικά τη θεμελιώδη επιταγή της ανεξαρτησίας, που μάλιστα επαναβεβαιώθηκε με τη Συνθήκη για την Ευρωπαϊκή Ένωση (άρθρο 5Α΄του Καταστατικού), με το εύλογο αίτημα λογοδοσίας και ελέγχου.

6. Η λογοδοσία γίνεται τόσο προς την Βουλή όσο και προς την Κυβέρνηση (άρθρο 5Β΄του Καταστατικού), καταλαμβάνει δε όχι μόνο την άσκηση της νομισματικής πολιτικής αλλά και ολόκληρο το πεδίο της εποπτικής αρμοδιότητας της ΤτΕ. Ο δημόσιος μάλιστα έλεγχος, διασφαλιζόμενος με την παρουσία στις συνεδριάσεις του Γενικού Συμβουλίου και της Γενικής Συνέλευσης εκπροσώπου της Πολιτείας, επεκτείνεται, επί θεμάτων νομιμότητας, σε πλήρη έλεγχο των στοιχείων της ΤτΕ (άρθρο 47 του Καταστατικού).

7. Ειδικότερα, ως προς το ζήτημα της ανάληψης της μετοχικής πλειοψηφίας από το Δημόσιο, για το οποίο γίνεται και πρόσφατα λόγος, χρήζει στοιχειώδους προσοχής ότιτο ισχύον ανώτατο όριο συμμετοχής του Δημοσίου στο μετοχικό κεφάλαιο της ΤτΕ (35%) δεν επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο την πραγματική δυνατότητα ελέγχου του Δημοσίου στη Γενική Συνέλευση αυτής. Και τούτο διότι «Στις Γενικές Συνελεύσεις των Μετόχων της ΤτΕ τα ΝΠΔΔ, οι Δημόσιοι Οργανισμοί Κοινής Ωφέλειας ως και τα Ασφαλιστικά Ταμεία που είναι μέτοχοι εκπροσωπούνται από τους Υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας ή του υπό τούτων οριζομένου κοινού εκπροσώπου» (άρθρο 2 Ν. 2293/1953, όπως ισχύει). Με αυτόν τον τρόπο το Δημόσιο, χωρίς να χρειάζεται καν να προσεγγίσει το προαναφερόμενο όριο του 35%, ελέγχει πανηγυρικά τη Γενική Συνέλευση της ΤτΕ. Πράγματι, λαμβανομένου υπόψη του ποσοστού των λοιπών μετόχων της ΤτΕ που ανήκουν στη γενική κυβέρνηση και, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία εκπροσωπούνται από αυτό (περί το 35% σήμερα), το Δημόσιο συγκεντρώνει ποσοστό, το οποίο μπορεί να φθάσει το 70% περίπου επί του κεφαλαίου, χωρίς να χρειασθεί καμιά καταστατική ή νομοθετική μεταβολή αλλά με μόνη την εξάντληση του υπάρχοντος ορίου.

8. Στην πραγματικότητα, όπως αυτή επιβεβαιώνεται ανεξαιρέτως τις τελευταίες δεκαετίες, το Δημόσιο εκπροσωπεί και ψηφίζει με ποσοστό άνω του 95% επί των παρόντων στις Γενικές Συνελεύσεις της ΤτΕ, καθώς μάλιστα η μεγάλη διασπορά των μετοχών που ανήκουν στους ιδιώτες μετόχους της (ουδείς κατέχει ποσοστό υψηλότερο του 0,6%) δεν διευκολύνει την ουσιώδη, ποσοτικά, εκπροσώπησή τους στη Γενική Συνέλευση.

9. Άλλωστε, σύμφωνα με την πρόσφατη πρόταση τροποποίησης του Καταστατικού της ΤτΕ, κανένα πρόσωπο, φυσικό ή νομικό, πλην του Δημοσίου και των εκπροσωπούμενων από αυτό νομικών προσώπων, δεν έχει δικαίωμα ψήφου για μετοχές που αντιπροσωπεύουν ποσοστό στο μετοχικό κεφάλαιο της ΤτΕ ανώτερο του 2%.

10. Τέλος, προς υπογράμμιση του θεσμικά κατοχυρωμένου στενού δεσμού μεταξύ ΤτΕ και Δημοσίου, ας αναφερθεί η από το Καταστατικό (άρθρο 71) προνομιακή θέση του τελευταίου κατά τη διανομή των κερδών της ΤτΕ, καθώς, μετά τον καταλογισμό των προβλέψεων και τη διανομή μερίσματος σε όλους τους μετόχους, στο πλαίσιο της οποίας το Δημόσιο μετέχει κατά το ποσοστό του, όλο το υπόλοιπο τμήμα των κερδών περιέρχεται σ’ αυτό. Έτσι το Δημόσιο (χωρίς τα εκπροσωπούμενα από αυτό νομικά πρόσωπα) λαμβάνει συνολικά από τα κέρδη της ΤτΕ, ανεξάρτητα από το ποσοστό με το οποίο συμμετέχει στο μετοχικό της κεφάλαιο, ποσοστό που κυμαίνεται περί τα 4/5 και που, ειδικώς για την παρελθούσα χρήση, ανήλθε στο 91% αυτών.

11. Προκύπτει, επομένως, με σαφήνεια ότι τα περί δήθεν ελέγχου της ΤτΕ από ιδιώτες, οι οποίοι – περιττόν να τονισθεί – είναι, σχεδόν στο σύνολό τους, φυσικά πρόσωπα ή ΝΠΙΔ με ελληνική, αντίστοιχα, υπηκοότητα ή έδρα, προβάλλονται αβασάνιστα και δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα. Αυτό γιατί στη Γενική Συνέλευση της ΤτΕ το Δημόσιο και οι μέτοχοι που υπάγονται στη γενική κυβέρνηση ελέγχουν, μέσω θεσμικής παρέμβασης που έχει γίνει ήδη προ εξηκονταετίας (Ν.2293/1953), ποσοστό που φθάνει εν τοις πράγμασι το 95%.

12. Πέραν δε τούτου πρέπει, ως εξίσου θεσμικά σημαντικό, να σημειωθεί ότι, σε κάθε περίπτωση, οι κρίσιμες, κατ’ ανάθεση δημόσιας εξουσίας, αρμοδιότητες της ΤτΕ (νομισματική, εκδοτική, εποπτική) δεν ασκούνται καν μέσω των συλλογικών εταιρικών οργάνων, περιλαμβανομένης της Γενικής Συνέλευσης, αλλ’ αποκλειστικά και μόνον από όργανα που έχουν διορισθεί με Πράξεις της Πολιτείας (Διοικητής, Υποδιοικητές, Συμβούλιο Νομισματικής Πολιτικής) παντελώς αυτόνομα από το νομικό πρόσωπο της ΤτΕ.

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν κατά τρόπο αδιαμφισβήτητο ότι το ισχύον θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της ΤτΕ έχει ήδη υποστεί, από την ίδρυσή της και ιδίως κατά την τελευταία δεκαπενταετία, ομαλή, σταδιακή προσαρμογή προς τις πλέον σύγχρονες κατευθύνσεις, πράγμα το οποίο άλλωστε έχει πιστοποιηθεί κατ’ επανάληψη από την ΕΚΤ.

ΣΧΟΛΙΟ: Ωραία όλα αυτά, αλλά γιατί κρύβετε τα ονόματα των μετόχων και τις αλλαγές μετοχικής σύνθεσης; Είστε η μόνη εταιρεία στο χρηματιστήριο, που δεν δημοσιεύει πράξεις

δείτε εδώ τις γνωστοποιήσεις συναλλαγών της ΤτΕ : ΕΔΩ
δείτε εδώ τις γνωστοποιήσεις της Εθνικής: ΕΔΩ
δείτε εδώ τις γνωστοποιήσεις της Εμπορικής: ΕΔΩ
Βλέπετε τη διαφορά;
Γιατί τέτοιος φόβος να δημοσιεύονται ονόματα μετόχων; 
Και τέλος: Σε όλες τις ανακοινώσεις, τονίζεται ότι τον έλεγχο έχουν τα διορισμένα από τις κυβερνήσεις όργανα. Μα δεν το αμφισβητεί κανείς. Τη διοίκηση την ασκούν όντως τα όργανα. Όπως σε όλες τις πολυεθνικές, κουμάντο κάνει το Δ.Σ. Ο κόσμος όμως θέλει να μάθει ποιανού είναι το μαγαζί, όχι ποιός ψηφίζει στις Γενικές Συνελεύυσεις. Προφανώς και δεν έρχονται οι ιδιώτες μεγαλομέτοχοι να ψηφίσουν, δεν έχουν λόγο, δεν τους ενδιαφέρουν οι αποφάσεις της "καθημερινότητας". Είναι σαν το αφεντικό που έχει αλυσίδα 100 εστιατορίων. Δεν έχει σχέση με την καθημερινή διαχείριση, είναι όμως το αφεντικό !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου