Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Έτοιμο σε 5 χρόνια ...το Μετρό Θεσσαλονίκης, λέει ο διευθυντής της "ΑΚΤΩΡ"

Ετοιμοπαράδοτο σε 5 χρόνια το Μετρό Θεσσαλονίκης σύμφωνα με την ενημέρωση της εταιρίας ΑΚΤΩΡ προς τον....
βουλευτή Γιάννη Σαρίδη

Ενημέρωση για την πρόοδο των έργων ζήτησε ο βουλευτής της Ένωσης Κεντρώων Γιάννης Σαρίδης από τη διεύθυνση του Μετρό Θεσσαλονίκης. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε, στο εργοτάξιο του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, με τον διευθυντή της εταιρίας "Άκτωρ" Παναγιώτη Κορακίτη.
"Δεν έχουν οριστικοποιηθεί οι διαιτησίες αλλά πιστεύουμε ότι το Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο θα κλείσει το θέμα .Εμείς έχουμε ανοίξει το έργο σε μέγιστο βαθμό και στόχος μας είναι να ολοκληρωθεί μέσα στο 2017. Είναι η τελευταία ευκαιρία της Θεσσαλονίκης για το Μετρό ,τώρα που ήρθε ο Άκτωρ" ανέφερε ο κ. Κορακίτης και επισήμανε τα παρακάτω:

-Βρέθηκε τεχνική λύση για να παραμείνουν τα αρχαία στο Σταθμό Βενιζέλου. Το έργο θα υλοποιηθεί κάτω από ζώνη 4 μέτρων που είναι άλλης εποχής.

-Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο θα είναι έτοιμο , μαζί με τους 12 σταθμούς , το 2021 ενώ από το σταθμό Βενιζέλου το τρένο θα περνάει αλλά δεν θα σταματάει .

"Υπάρχει η διάθεση από την πολιτεία. Ο πρόεδρος, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας είναι πάνω στο έργο. Δίνουν λύσεις. Σύμφωνα με το μνημόνιο συνεργασίας θα πρέπει να συνεργαστούν και τα τρία μέρη" σημείωσε ο διευθυντής της εταιρίας "Άκτωρ" στο έργο του μετρό Θεσσαλονίκη" τόνισε ο διευθυντής της εταιρίας "Ακτωρ" για το μετρό Θεσσαλονίκης.

Απαντώντας σε ερώτηση του κ. Σαρίδη για την τήρηση των τεχνικών χρονοδιαγραμμάτων ο κ. Κορακίτης, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι:

-Το 2020 θα είναι έτοιμος να χρησιμοποιηθεί και ο σταθμός της Καλαμαριάς.

-Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι πιο σύγχρονο από το Μετρό της Αθήνας (χωρίς οδηγό, ηλεκτρονικές όλες οι λειτουργίες).

-Ετοιμάζεται ο σταθμός Πυλαίας που θα περιλαμβάνει χώρο συντήρησης και στάθμευσης των τρένων, πενταώροφο Κέντρο Ελέγχου- Λειτουργίας του Μετρό, βρεφονηπιακό σταθμό, πρατήριο υγρών καυσίμων με δεξαμενές, χώρο στάθμευσης κ.α

-Πρώτη προτεραιότητα είναι η κατασκευή γραμμής προς το αεροδρόμιο για "να γίνει η Θεσσαλονίκη μια ευρωπαϊκή πόλη".

-Παράλληλα θα κατασκευαστεί και η γραμμή προς την Ευκαρπία.

-Σήμερα εργάζονται περίπου 1300 άτομα σε φουλ παραγωγή ενώ θα γίνει συμπληρωματική σύμβαση για τα αρχαιολογικά έργα στους σταθμούς Αγίας Σοφίας και Δημοκρατίας.

-Η σήραγγα θα ολοκληρωθεί τέλη Νοεμβρίου (απομένουν 1900 μέτρα) και στη συνέχεια θα ξεκινήσουν οι εργασίες στους σταθμούς.

Στο τέλος της συνάντησης ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης Γιάννης Σαρίδης δήλωσε τα εξής:"Ο εμπορικός κόσμος της Θεσσαλονίκης έχει σηκώσει βάρη που δεν του αναλογούν και έχει πληρώσει τις ανεύθυνες πολιτικές των τελευταίων έντεκα χρόνων ακριβά .
Δεν ξέρουμε αν θα αντέξουν οι συμπολίτες μας αλλά το μετρό είναι ένα μεγάλο στοίχημα για όλους μας ανεξάρτητα από κομματικούς χρωματισμούς .
Πρέπει η πόλη να κερδίσει και να μην χάσει ένα πολύ μεγάλο έργο ευρωπαϊκών προδιαγραφών πιο σύγχρονο από το Μετρό της Αθήνας . Δεν είμαστε απέναντι . Είμαστε μαζί με κυβέρνηση και με εσάς .
Η επιτυχία σας θα είναι επιτυχία της πόλης και των κατοίκων της και ως θετικό δεν μπορεί να μην συμπεριλαμβανεται στους στόχους μας και στον σχεδιασμό μας .
Να ξέρετε ότι θα ενημερωνόμαστε συνεχώς αλλά και θα ελέγχουμε την πορεία των εργασιών . Η Ένωση Κεντρώων δεν κάνει στείρα αντιπολίτευση. Καταλαβαίνει, αξιολογεί, σχεδιάζει, αναδεικνύει, στηρίζει και χαίρεται με τις νίκες των υγειών δυνάμεων του τόπου " .