Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Ζήγρας: Αν είναι γυναίκα μου η Βίκυ Σταμάτη, να μου δώσει διαζύγιο!

Ο Άκης Τσοχατζόπουλος ξόδεψε περίπου 2,5 εκατ. ευρώ προκειμένου να…
εκλεγεί το 2004 και το 2007 και να εξασφαλίσει τη βουλευτική ασυλία, υποστηρίζει το άλλοτε δεξί του χέρι…

Ως θύμα του εξάδελφου του Άκη Τσοχατζόπουλου εμφανίστηκε ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων ο Νίκος Ζήγρας, κατηγορούμενος στην υπόθεση για τις «χρυσές μίζες» των εξοπλιστικών.

Απολογούμενος ο Νίκος Ζήγρας εξαπέλυσε δριμύτατη επίθεση σε βάρος του πρώην υπουργού και συγκατηγορούμενου του Άκη Τσοχατζόπουλου, κατονομάζοντάς τον ως τον τελικό αποδέκτη μιζών για την προμήθεια των εξοπλιστικών προγραμμάτων των υποβρυχίων και των TOR-M1.

Όπως ισχυρίστηκε ο κατηγορούμενος, ο οποίος υπήρξε επί σειρά ετών το «δεξί χέρι» του Άκη Τσοχατζόπουλου, λειτούργησε κατ’ εντολή του πρώην υπουργού και τόνισε πως όλες οι αγοροπωλησίες ακινήτων με την εμπλοκή υπεράκτιων εταιριών, που αναφέρονται στο κατηγορητήριο, ήταν εικονικές.

«Ο Τσοχατζόπουλος δεν μου είπε από πού ήταν τα χρήματα. Ο πρώην υπουργός Εσωτερικών της Κύπρου, Ντίνος Μιχαηλίδης, μου είπε ξεκάθαρα. Η αλήθεια είναι μία και αποκαλύπτεται από τα έγγραφα που έρχονται από την Ελβετία. Ο ίδιος ο Άκης Τσοχατζόπουλος το γνωρίζει. Βρέθηκα ξαφνικά από το πουθενά να έχω επαφές με πολιτικούς, εργοστάσια, πολλά χρήματα. Μου γνώρισε ο Άκης Τσοχατζόπουλος τον Ντίνο Μιχαηλίδη ως φίλο του που εκπροσωπεί αραβικά fund και θα έκαναν επενδύσεις σε ακίνητα. Τελικά όπως μου είπε ο Ντίνος Μιχαηλίδης τα χρήματα προέρχονταν από εξοπλιστικά προγράμματα, μίζες από ρωσικούς πυραύλους και αντισταθμιστικά».

Ο Νίκος Ζήγρας υποστήριξε πως ο Άκης Τσοχατζόπουλος χρησιμοποιούσε το διαβατήριο του για να ταξιδεύει στο εξωτερικό ακόμη και την περίοδο που ήταν υπουργός. «Έχει κάνει ασφαλιστήριο συμβόλαιο χρησιμοποιώντας το όνομα μου, χρησιμοποιούσε εν αγνοία μου το διαβατήριο μου και κυκλοφορούσε στο εξωτερικό ως Ζήγρας ενώ ήταν υπουργός. Όταν του ζήτησα το διαβατήριο, μου είπε ότι το έχει χάσει. Επίσης, άνοιξε λογαριασμό στη UBS στην Ελβετία στο όνομα μου» είπε χαρακτηριστικά ο κατηγορούμενος και πρόσθεσε: «Υπάρχουν έγγραφα που εμφανίζουν τη Βίκυ Σταμάτη ως σύζυγο μου και θα σας τα παραδώσω διότι έχει μεγάλη σημασία για μένα. Αν είμαι σύζυγος της Βίκυ Σταμάτη πρέπει να μου δώσει διαζύγιο…».

Ο κατηγορούμενος ανέφερε πως ο Άκης Τσοχατζόπουλος ξόδεψε περίπου 2,5 εκατ. ευρώ στις εκλογικές αναμετρήσεις του 2004 και του 2007 προκειμένου να εκλεγεί για να έχει, όπως ο ίδιος έλεγε, την βουλευτική ασυλία. «Πώς πλήρωνε τις διακοπές στη Σαρδηνία με ιδιωτικό αεροπλάνο; Πως πλήρωσε το γάμο του στο Παρίσι; Τα βαφτίσια του παιδιού του στο Πατριαρχείο; Πως αγοράστηκαν ακίνητα της Λεωφόρου Νίκης στη Θεσσαλονίκη, στο Παλαιό Ψυχικό, στη Δεινοκράτους, το διαμέρισμα και το υπόγειο στην οδό Κεφαλληνίας, το διαμέρισμα στην Ευελπίδων, στους Αμπελόκηπους, στην Αρεοπαγίτου, στο Φαληρικό Δέλτα, το ποσοστό σε κέντρο διασκέδασης στη Πατησίων, το διαμέρισμα της πρώην συζύγου του στο Βερολίνο;», αναρωτήθηκε και παραδέχτηκε πως ο Άκης Τσοχατζόπουλος τον στήριξε την περίοδο της ασθένειας του. «Με έσωσε από τον θάνατο και αυτό με έκανε να νιώθω μια τεράστια ευγνωμοσύνη». Ωστόσο, όπως είπε, αργότερα κατάλαβε πως το έκανε με υστεροβουλία διότι ο πρώην υπουργός φοβόταν ότι θα πεθάνει.

«Είμαι ο μόνος που δηλώνει ένοχος ανάμεσα σε 18 κατηγορούμενους. Ανέλαβα την ευθύνη για τις πράξεις μου”, είπε ο Νίκος Ζήγρας απευθυνόμενος στο δικαστήριο, από το οποίο ζήτησε την επιείκεια του.

Μάλιστα, ο κατηγορούμενος έκανε λόγο για απειλές που δέχτηκε ο ίδιος και τα παιδιά του για την ζωή τους και κατήγγειλε πως ο συνήγορος του ξυλοκοπήθηκε έξω από το σπίτι του την ημέρα της απολογίας μου. «Οι απειλές συνεχίζονται και σήμερα μέσα στο Δικαστήριο».