Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Εισαγγελέας καλεί Ιβιτς !

Όσα δήλωσε ο Βλάνταν Ίβιτς μετά το ματς του ΠΑΟΚ με τον Ατρόμητο, οδήγησαν στην απόφαση για διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας ....
από τον εισαγγελέα πρωτοδικών Θεσσαλονίκης. Στόχος του εισαγγελέα είναι να διερευνηθεί το ενδεχόμενο χειραγώγησης του παιχνιδιού με βάση την ειδική διάταξη του νόμου περί χειραγωγημένων αγώνων. Την έρευνα διεξάγει ο αθλητικός εισαγγελέας, Φίλιππος Καρατσίδης, ενώ για την υπόθεση κλήθηκαν για μάρτυρες, χωρίς να κατηγορείται κανείς, οι Ίβιτς, Μίχελ και ο Αθανασιάδης ως αρχηγός


ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Αναμενόμενο μετά απο αυτα.....
Κάποιοι παίκτες έκαναν λάθη που δεν γίνονται. Ή θα φύγω εγώ ή κάποιοι άλλοι. Κοιτάξτε τις φάσεις των γκολ. Αυτά τα πράγματα είναι πολύ επικίνδυνα. Ήταν λάθος δικό μου που άλλαξα τελευταία στιγμή τις αποφάσεις μου για κάποιους παίκτες που επέλεξα να αγωνιστούν στην ενδεκάδα".
Για τους παίκτες του
"Εχω παίξει μπάλα, ξέρω τι συμβαίνει. Μπορεί να μην γούσταρα κάποιους προπονητές, αλλά όταν έμπαινα στο γήπεδο τα έδινα όλα. Πιστεύω σε όλους και προσπαθώ να βγάλω καλύτερη ενδεκάδα. Αλλά όταν συμβαίνουν κάποια πράγματα όπως σήμερα, δεν μπορώ να το καταλάβω. Είναι κάτι καινούριο για μένα".
Για το παιχνίδι
Στο δεύτερο μείναμε δέκα παίκτες. Ηταν κακή στιγμή θα έλεγα, αλλά από κει και πέρα έγιναν κάποια περίεργα πράγματα. Κάποια πράγματα θα αλλάξουν. Είτε θα είμαι εγώ, είτε κάποιοι παίκτες. Δεν μπορώ να μπω στο μυαλό κάθε παίκτη για να ξέρω τι σκέφτεται, αλλά κατά την άποψή μου κάποια πράγματα είναι τόσο ύπουλα. Αν δείτε τα γκολ, θα καταλάβετε".!!!!!!

Προσπάθησε χθες να σώσει οτι μπορει γιατι στόχευσε ολους τους παίκτες του ΠΑΟΚ

Για την περίπτωση της αποπομπής του Τζαβέλα είπε: «Θα ήθελα να εξηγήσω κάποια πράγματα, οι δηλώσεις μου έχουν προκαλέσει συζητήσεις που δεν έχουν σχέση όσο αφορά τους παίκτες μου. Κάποιοι είπαν και για τα στοιχήματα δεν πιστεύω ότι αυτό υπάρχει, είμαι στο ποδόσφαιρο τόσα χρόνια και δεν έχω δει κάτι τέτοιο. Τα είπα όταν είδα τις φάσεις του γκολ και άκουσα αυτά μετά το παιχνίδι από το συνεργάτη μου. Ο παίκτης αυτός πριν ενάμιση μήνα είχε υπογράψει συμβόλαιο. Ποιος το πρότεινε; Ο κ. Μίχελ κι εγώ.

Μήνυση ετοιμάζει ο Τζαβελλας

Ο διεθνής μπακ άκουσε την Πέμπτη τον Σέρβο τεχνικός να παραδέχεται ότι τα βέλη του πήγαιναν προς αυτόν σε σχετική ερώτηση που του έγινε για τον έμπειρο αμυντικό: «Είπα κάποιοι παίκτες. Μπορεί να ήταν ένας, μπορεί και πολλοί. Εννοούσα τον έναν. Δεν υπάρχει από την πλευρά μου σκέψη ότι υπάρχουν και άλλοι παίκτες που να έχουν σχέση με αυτό».
Ο ίδιος, σύμφωνα με τη «Live Sport», είναι σε συχνή επικοινωνία με τον δικηγόρο του και ετοιμάζει μήνυση κατά του προπονητή του, που τη Δευτέρα έκανε λόγο για ύπουλα λάθη και την Πέμπτη τα… μάζεψε κάπως μέσω των δηλώσεών του ύστερα από το 0-0 με τα Τρίκαλα για το Κύπελλο.

Κι ομως ο Ιβιτς εχει ακομη τη στηριξη του Ιβαν
Μας αξίζει τέτοιος προπονητης και τέτοιοι παίκτες;;;;
Π Α Ο και Κάπα (ΠΑΟΚ) εχουν ιστορία!!!!!