Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Πότε θα γίνουμε ΚΑΝΟΝΙΚΟ μπορδέλο;

Το θέμα της ημέρας. Διαβάστε το με προσοχή. Αξίζει.
Γράφει ο ....Σώτος Ασταδιάλας


ΑΑΔΕ/ΔΥΠΗΛΥ/ΓΓΠΣ/ΔΗΛΕΔ/ΔΟΥ/ΔΙΠΛΗΣΥΣ/ΔΥΠΥΠΟΙΚ/ΔΙΔΗΔΚΑΔ/ΔΠΝΓΛΓ και το λουρί της μάνας
[υπότιτλος: πότε θα γίνουμε κανονικό μπουρδέλο;]


20.10.2015: Σε συνέντευξη που παραχώρησε στη γαλλική εφημερίδα «Liberation» και στον δημοσιογράφο Ζαν Κατρεμέρ, ο κ. Σόιμπλε ρωτήθηκε για ποιο λόγο ζητούσε επίμονα στις 11 Ιουλίου ένα Grexit κι ενώ ήταν σε εξέλιξη η Σύνοδος του Eurogroup.

«Αναρωτιόμουν πάντοτε, όπως πολλοί οικονομολόγοι, εάν η Ελλάδα, με την οικονομική της κατάστασή και την κυβέρνησή της – όπως το λέει ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, οι Έλληνες σχηματίζουν ένα μεγάλο λαό, αλλά η Ελλάδα δεν είναι κράτος – δεν θα ήταν προτιμότερο να προχωρήσει σε μια απαραίτητη ανάκαμψη της οικονομίας της μέσω μιας υποτίμησης. Και γι’ αυτό τον λόγο εξήγησα ότι θα ήταν μάλλον προς το συμφέρον της Ελλάδας να εγκαταλείψει το ευρώ για ένα συγκεκριμένο διάστημα, για να αποκαταστήσει τον οικονομικό της σχεδιασμό και να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά της προτού επιστρέψει στην Ευρωζώνη. Αλλά εγώ δεν ικέτεψα ποτέ για να πετάξουμε έξω την Ελλάδα. Είπα απλά ότι εάν η Ελλάδα από μόνη της ήταν σύμφωνη ότι αυτή θα ήταν η καλύτερη πρόταση προς το συμφέρον της – κι αν υπήρχαν αρκετοί ώστε να το πουν αυτό στην Ελλάδα – τότε θα έπρεπε να τη βοηθήσουμε και να την υποστηρίξουμε».

Κι’ επειδή πολλές φορές αναφερόμαστε στο κράτος ως «μπουρδέλο», πρέπει να θυμόμαστε ότι τα μπουρδέλα είναι απολύτως οργανωμένα με την τσατσά τους, την υποδοχή τους, το ταμείο τους κ.λπ. Εισέρχεσαι, καταβάλλεις τον οβολό σου, ανακουφίζεσαι, πλένεσαι και απέρχεσαι ανακουφισμένος. Απόλυτη τάξη και ευπρέπεια. Είναι κάτι που δεν υπάρχει στο ελληνικό κράτος, όπου ο καθένας που το υπηρετεί [λέμε και καμμιά μ…] έναντι αντιμισθίας αποτελεί έναν μεγάλο ή μικρό σατράπη, ο οποίος δεν παραλείπει συχνά πυκνά να αποκομίζει ουχί ευκαταφρόνητα παράνομα οφέλη από την κατάχρηση εξουσίας, την οποίαν ασκεί ατιμωρητί.

Ο κ. Σόιμπλε, λοιπόν, εμφανίζεται πάντοτε ως ο κακός δαίμονας της χώρας, τον οποίον απεχθανόμαστε μέχρι θανάτου. Δεν έχουμε δώσει, όμως, προσοχή σ’ αυτά που κατά καιρούς λέει. Μας την πέφτει λέγοντας στην ουσία ότι δεν είμαστε κανονικό κράτος. Όσοι παρακολουθήσατε τη συνέντευξη της κ. Θεοδωροβίας Πλακιά ασφαλώς και θα διαπιστώσατε ότι η κ. Πλακιά καταγγέλλει ένα μπουρδέλο χωρίς τάξη και όρια, ένα μη κανονικό κράτος.
http://makpress.blogspot.gr/2017/02/blog-post_288.html

Ένα μπουρδέλο, το οποίο εκμεταλλεύονται χιλιάδες πουσταριά και τσάτσοι, κι’ εμείς, ο λαός, είμαστε οι «κοπέλλες», πάνω στις οποίες ασελγούν χωρίς να πληρώνουν τα διάφορα πωλητικά γίδια.
Ένα άλλο δείγμα του ότι δεν είμαστε κανονικό κράτος αποτελεί η επιστολή που ακολουθεί, την οποίαν έστειλε στην κ. Δημητρίου ο συνάδελφος κ. Μπερδεμένος, ευγενική αδεία του οποίου την αναπαράγω διαγράφοντας τα στοιχεία του ταλανιζόμενου πολίτη.

«Αξιότιμη κυρία
Ξένη Δημητρίου
Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
Θέμιδος Μέλαθρον
Αθήνα
Κοινοποίηση: Αξιότιμο κ. Γεώργιο Πιτσιλή, Διοικητή της ΑΑΔΕ, Καραγεώργη Σερβίας 10, Αθήνα
Αθήνα, 07 Φεβρουαρίου 2017
Κυρία Εισαγγελεύ,
Το taxis: ένα ακριβοπληρωμένο, αλλά διάτρητο σύστημα στα χέρια ασύδοτων λειτουργών;
Α] 21.10.2016
Την ………. με επισκέφθηκε η εντολεύς μου κ. …………., η οποία μου παρέδωσε τα εκκαθαριστικά φόρου εισοδήματός της των τελευταίων 5 ετών .. Παρετήρησα τότε ότι στο κάτω δεξιό μέρος αναγραφόταν η ένδειξη «Ημ/νία έκδοσης αντιγράφου: ….2016». Αμέσως έστειλα μέσω του λογαριασμού της taxis το ακόλουθο ερώτημα:
«Ενημερώθηκα ότι εκτυπώθηκαν την ….2016 τα εκκαθαριστικά μου των τελευταίων 5 οικονομικών ετών. Θα παρακαλούσα να με πληροφορήσετε πώς και ποίος ζήτησε και έλαβε τα αντίγραφα».
Σχετικά 1-7
Β] 24.10.2016
Την 24.10.2016 στον λογαριασμό taxis της εντολέως μου εμφανίσθηκε το μήνυμα:
«Σας γνωστοποιούμε ότι για το ερώτημά σας θα απευθυνθείτε στην αρμόδια ΔΟΥ, για τη διευθέτηση του θέματός σας υπηρεσιακά».
Σχετικό 7
Γ] 25.10.2016
Την 25.10.2016 υπέβαλα το σχετικό ερώτημα στην αρμόδια ΔΟΥ …...
Σχετικό 8
Δ] 08.11.2016
Επειδή η ΔΟΥ … καθυστερούσε, έστειλα στην desyp@1987.syzefxis.gov.gr της ΓΓΔΕ το ακόλουθο ηλεκτρονικό μήνυμα:
«Καλησπέρα σας,
Ενεργών κατ’ εντολή και για λογαριασμό της κ. ….. υπέβαλα τη συνημμένη αίτηση στη … ΔΟΥ Αθηνών κατόπιν υποδείξεως του taxis [συνημμένη] προκειμένου να πληροφορηθώ ποίος και με ποία διαδικασία εκτύπωσε την …….2016 τα συνημμένα εκκαθαριστικά μου.
Επειδή απεκόμισα από την επίσκεψή μου στην ανωτέρω ΔΟΥ την εντύπωση ότι αυτό που ζητώ είναι από λίαν δύσκολο έως αδύνατο, θα παρακαλούσα για τις δικές σας ενέργειες.»
Σχετικό 9
Ε] 21.11.2016
Λαμβάνω την από 17.11.2016 απάντηση της ως άνω ΔΟΥ, η οποία με ενημερώνει ότι αντίγραφα των εν λόγω εκκαθαριστικών δεν ζήτησε η εντολεύς μου, ούτε προέρχονται από τη συγκεκριμένη ΔΟΥ.
Σχετικό 10
ΣΤ] 22.11.2016
Αποστέλλω στη «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» με κοινοποίηση στην «ΕΛ.Α.Σ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ» επιστολή, με την οποίαν εξιστορώ τα ανωτέρω και ζητώ να απαντηθεί το προ μηνός υποβληθέν ερώτημα/αίτημα της εντολέως μου.
Η εν λόγω επιστολή [παρεδόθη σε αμφότερες τις Υπηρεσίες την 24.11.2016] έχει κατά λέξη ως εξής:
«Κύριοι,
Ενεργών κατ’ εντολή και για λογαριασμό τής ………. ζήτησα την 21.10.2016 ηλεκτρονικώς να μου γνωστοποιήσετε ποιό πρόσωπο και πώς [με ποια διαδικασία] προέβη την ….. σε αντιγραφή των εκκαθαριστικών της φορολογίας εισοδήματός της των τελευταίων 5 ετών [συνημμένα ως Α1-Α5].
Εν αναμονή τής απαντήσεώς σας εξασφάλισα από την εντολέα μου εξουσιοδότηση με βεβαιωμένο δεόντως το γνήσιο της υπογραφής της [συνημμένο ως Β] και μετέβην την 24.10.2016 στη.. ΔΟΥ Αθηνών, προκειμένου να υποβάλω σχετική αίτηση. Εκεί οι αρμόδιοι υπάλληλοι με ενημέρωσαν ότι πρέπει να αποταθώ σε σας, εξ ου και δεν δέχθηκαν να καταθέσω την αίτηση. Επιστρέφοντας στο γραφείο μου βρήκα την απάντησή σας, κατά την οποία όφειλα να μεταβώ στην αρμόδια ΔΟΥ, ώστε να ενημερωθώ «υπηρεσιακά» [συνημμένη ως Γ]. Έτσι, την 25.10.2016 επισκέφθηκα εκ νέου τη … ΔΟΥ, όπου και υπέβαλα την αίτηση με αρ. πρωτοκόλου… [συνημμένη ως Δ] παραδίδοντας και αντίγραφο του προς σας ερωτήματός μου με την απάντησή σας.
Την 21.11.2016 έλαβα την από 17.11.2016 απάντηση της εν λόγω ΔΟΥ, η οποία με ενημέρωσε ότι αντίγραφα των εν λόγω εκκαθαριστών δεν ζήτησε η εντολεύς μου, αλλά και ότι η εν λόγω ΔΟΥ δεν είναι σε θέση να μου δώσει τη ζητούμενη πληροφορία [συνημμένη ως Ε].
Με βάση τις ελάχιστες γνώσεις πληροφορικής που κατέχω, τολμώ να πω ότι κάθε είσοδος σε ηλεκτρονικό σύστημα αφήνει ίχνος, το οποίο εντοπίζεται ευχερέστατα. Είσθε π.χ. σε θέση να διαπιστώσετε πόσες φορές και πότε ακριβώς εισήλθα εγώ στον λογαριασμό της εντολέως μου και τί ακριβώς έκανα.
Θεωρώ, λοιπόν, αδιανόητο να μην είναι σε θέση το Υπουργείο Οικονομικών να εντοπίσει το πρόσωπο που εισήλθε στον λογαριασμό τής εντολέως μου και δημιούργησε αντίγραφα των ως άνω εκκαθαριστικών της την ………, εξ ου και παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες, ώστε να απαντηθεί το ερώτημα της εντολέως μου.
Με τιμή
…………»
Σχετικό 11
Ζ] 06.12.2016
Λαμβάνω το υπ’ αρ. ΓρΓΠΠ 0000774 ΕΞ 2016/28.11.2016 έγγραφο του Γενικού Γραμματέα της ΓΓΠΣ & ΔΥΠΥΠΟΙΚ, με το οποίο το αίτημά μου διαβιβάσθηκε στη ΓΓΔΕ/Δ/νση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης λόγω αρμοδιότητος.
Σχετικό 12
Η] 12.12.2016
Μου τηλεφωνεί ο κ. Κ……. [21048………] και μου δηλώνει ότι
«είναι αδύνατον να εντοπισθεί το πρόσωπο που εισήλθε την ………. στον λογαριασμό της εντολέως μου και εκτύπωσε τα εκκαθαριστικά της».
Θ] 13.12.2016
Λαμβάνω το από 07.12.2016 έγγραφο της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος που με ενημερώνει ότι δεν μπορεί να ασχοληθεί με το θέμα παρά μόνον στα πλαίσια ποινικής διαδικασίας.
Σχετικό 13
Ι] 16.12.2016
Λαμβάνω το από 07.12.2016 έγγραφο της «ΓΓΔΕ/Δ/νση ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ/ΤΜΗΜΑ Γ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ», με το οποίο ενημερώνομαι ότι το αίτημα έχει διαβιβασθεί λόγω αρμοδιότητος στη «Δ/ΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ».
Σχετικό 14
ΙΑ] 22.12.2016
Στέλνω στην αμέσως ως άνω «Δ/ΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» τηλεομοιοτυπικό μήνυμα, με το οποίο αναφέρομαι στο προρρηθέν από 07.12.2016 έγγραφο της «ΓΓΔΕ/Δ/νση ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ/ΤΜΗΜΑ Γ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ» και παρακαλώ θερμώς για επίσπευση των ενεργειών της.
Σχετικό 15
ΙΒ] 03.01.2017
Στέλνω στη «Δ/ΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» τηλεομοιοτυπικό μήνυμα έχον ούτω:
«Αναφέρομαι στο προς υμάς έγγραφο Δ.ΕΣ.ΥΠ. Γ 161087 ΕΞ 2016 ΕΜΠ/07.12.2016 της ΓΓΔΕ και στο από 22.12.2016 τηλεομοιοτυπικό μήνυμά μου και παρακαλώ για μία ακόμη φορά για την επίσπευση των ενεργειών σας.
Σημειώνω ότι το ερώτημα που απασχολεί την εντολέα μου ……. υποβλήθηκε το πρώτον την 21.10.2016 ηλεκτρονικώς. Έκτοτε διέρρευσε διάστημα εβδομήντα τριών [73] ημερών χωρίς να έχει ικανοποιηθεί το αίτημα της εντολέως μου. Το διάστημα των 73 ημερών υπερβαίνει κατά 23 ημέρες την οριζόμενη από το άρθρο 4§1 ν. 2690/1999 50ήμερη προθεσμία για την ικανοποίηση αιτήματος του πολίτη, εκτός αν η απάντηση απαιτεί περισσότερο χρόνο, περί του οποίου απαιτείται να ενημερώνεται ο πολίτης. Πλην δεν έχετε ενημερώσει είτε εμένα είτε την εντολέα μου ότι η απάντηση στο ερώτημά της απαιτεί περισσότερο χρόνο και πόσο.
Σημειώνω, επίσης, ότι σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί μου ο κ. Κ…… [210-48…….] την 12.12.2016 μού εδήλωσε ότι είναι αδύνατον να εντοπισθεί το πρόσωπο που εισήλθε την … στον λογαριασμό της εντολέως μου και εκτύπωσε τα εκκαθαριστικά της. Αν αυτό ισχύει, όπερ θεωρώ αδιανόητο, παρακαλώ για την άμεση απάντησή σας, ώστε να προβώ στις περαιτέρω κατά νόμον ενέργειες σύμφωνα και με την υπόδειξη της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ., το σχετικό με το αίτημά μου έγγραφο της οποίας συνδιαβιβάζω.»
Σχετικό 16
Λίγο μετά την αποστολή αυτού του τηλεομοιοτυπικού μηνύματος με καλεί στο τηλέφωνο ο κ. Κ…, για να διαμαρτυρηθεί [παραπονεθεί; αμφισβητήσει;] που εγώ αντελήφθην από την τηλεφωνική επικοινωνία μας της 12.12.2016 ότι μου εδήλωσε «πως δεν θα βρω άκρη» στο αίτημά μου για εντοπισμό τού προσώπου που εισήλθε στον λογαριασμό της εντολέως μου.
ΙΓ] 09.01.2017
Στέλνω στη «Δ/ΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» νέο τηλεομοιοτυπικό μήνυμα έχον ούτω:
«Έγγραφο Δ.ΕΣ.ΥΠ. Γ 161087 ΕΞ 2016 ΕΜΠ/07.12.2016 της ΓΓΔΕ
Μία ώρα περίπου αφ’ ότου σας έστειλα το τηλεομοιοτυπικό μήνυμά μου της 03.01.2017, μου τηλεφώνησε ο κ. Κ.., για να διαμαρτυρηθεί [παραπονεθεί; αμφισβητήσει;] που εγώ αντελήφθην από την τηλεφωνική επικοινωνία μας της 12.12.2016 ότι μου εδήλωσε «πως δεν θα βρω άκρη» στο αίτημά μου για εντοπισμό τού προσώπου που εισήλθε στον λογαριασμό της εντολέως μου κ. … την …. και εκτύπωσε τα εκκαθαριστικά της.
Εμμένω σε όσα σας έγραψα σημειώνοντας ότι το ίδιο ακριβώς μου είχε πει μία υπάλληλος της .. ΔΟΥ Αθηνών, όταν μετέβην την πρώτη φορά εκεί την 24.10.2016, για να υποβάλω γραπτώς το αίτημά μου. Ήταν τότε που αρνήθηκαν οι υπάλληλοι της εν λόγω ΔΟΥ να παραλάβουν την αίτησή μου παραπέμποντάς με αορίστως στο taxis. Την αίτηση παρέλαβαν την επομένη, όταν πλέον το taxis με παρέπεμψε σ’ αυτούς.
Εν τέλει, κατά την ως άνω τηλεφωνική επικοινωνία μας της 03.01.2017, ο κ. Κ… μου εδήλωσε ότι θα λάβω στο αίτημά μου την ακόλουθη απάντηση: «ουδείς εισήλθε την…… 2016 στον λογαριασμό της κ. …». Ελπίζω ότι ο κ. Κ… δεν θα διαψεύσει και αυτή τη φορά όσα μου είπε, καθότι επαίρομαι ότι γνωρίζω καλώς την ελληνικήν και δεν αντιμετωπίζω προβλήματα ακοής, εξ ου και κατανοώ πλήρως όσα μου λέει ο συνομιλητής μου.
Παρακαλώ να σημειώσετε πως αν η απάντηση που θα λάβω είναι αυτή που μου ανέφερε ο κ. Κ….., δυοίν θάττερον: είτε το σύστημα taxis, για το οποίο ο ελληνικός λαός έχει πληρώσει εκατομμύρια επί εκατομμυρίων, είναι διάτρητο μη διαθέτον δικλίδες ασφαλείας, με αποτέλεσμα να μπορεί οιοσδήποτε να εισέρχεται σ’ αυτό αυθαιρέτως και να λαμβάνει γνώση απόρρητων στοιχείων δίχως να γίνεται αντιληπτός [hacker;], είτε κάποιος εκ των υπηρετούντων σε οποιαδήποτε ΔΟΥ ανά την επικράτεια ή σε μονάδα της Κεντρικής υπηρεσίας του ΥπΟικ και ων εξουσιοδοτημένος να εισέρχεται στους λογαριασμούς των φορολογουμένων άντλησε τα στοιχεία [με το αζημίωτο;] της εντολέως μου, τα οποία και εκτύπωσε.
Επειδή δεν πιστεύω ότι είναι βάσιμη η πρώτη εκδοχή, φρονώ, υπό την προϋπόθεση πάντοτε ότι η απάντησή σας στο αίτημά μου θα είναι αυτή που μου ανέφερε ο κ. Κ…., ότι συνέβη το δεύτερο, οπότε δυοίν θάττερον: είτε η απάντησή σας θα συγκαλύπτει έναν επίορκο υπάλληλο είτε θα είναι αποτέλεσμα μη ερεύνης.
Υφ’ οιανδήποτε εκδοχή παρακαλώ και πάλι για τις δικές σας ενέργειες το συντομότερο δυνατόν, ώστε να προχωρήσω στα επόμενα βήματα, δοθέντος ότι σήμερα συμπληρώνεται διάστημα 80 ημερών από τότε που υπέβαλα το αίτημά μου και το μόνο που παρατηρώ είναι μία ατέρμονα περιφορά του αιτήματος από Υπηρεσία σε Υπηρεσία.»
Σχετικό 17
ΙΔ] 10.01.2017
Λαμβάνω τηλεομοιοτυπικώς το από 10.01.2017 έγγραφο της «ΑΑΔΕ/Δ/νση ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ - Δ/νση ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ – ΤΜΗΜΑ Α ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ», με το οποίο ενημερώνομαι ότι το αίτημά μου έχει διαβιβασθεί στη ΔΗΠΥΛΥ.
Σχετικό 18
ΙΕ] 16.01.2017
Λαμβάνω το πρωτότυπο του αμέσως ανωτέρω αναφερθέντος από 10.01.2017 παραπεμπτικού εγγράφου.
Σχετικό 19
ΙΣΤ] 19.01.2017
Στέλνω σε όλες τις ως άνω εμπλεκόμενες αναρμοδιοαρμόδιες Υπηρεσίες υπομνηστικό τηλεομοιοτυπικό μήνυμα έχον ούτω:
«Κύριοι,
Ως πληρεξούσιος δικηγόρος τής κ…. αναφέρομαι στο συνδιαβιβαζόμενο από 10.01.2017 έγγραφο της ΔΥΠΗΛΥ και παρακαλώ να έχω σύντομα μία απάντηση. Και τούτο, διότι ήδη συμπληρώνονται σήμερα 90 ημέρες από την ημέρα που υπέβαλα την αίτηση στο Ελληνικό Δημόσιο, αλλά μέχρι σήμερα παρατηρώ ότι το αίτημα διαβιβάζεται από αναρμόδια Υπηρεσία σε αρμόδια, η οποία κρίνει εαυτήν αναρμόδια και το διαβιβάζει στην αρμόδια κ.ο.κ.
Επίσης, θα παρακαλούσα να μου στείλετε τηλεομοιοτυπικώς το έγγραφο ΔΥΠΗΛΥ Α 1180575/13.12.2016 που μνημονεύεται στο συνδιαβιβαζόμενο έγγραφο, το οποίο δεν μου έχει κοινοποιηθεί.»
Σχετικό 20
ΙΖ] 24.01.2017
Στέλνω σε όλες τις ως άνω εμπλεκόμενες αναρμοδιοαρμόδιες Υπηρεσίες τηλεομοιοτυπικό μήνυμα υπομνηστικό του ανωτέρω από 19.01.2017 μηνύματος.
Σχετικό 21
ΙΗ] 30.01.2017
Στέλνω σε όλες τις αναρμοδιοαρμόδιες Υπηρεσίες τηλεομοιοτυπικό υπομνηστικό του ως άνω από 19.01.2017 μηνύματος μήνυμα.
Σχετικό 22
ΙΘ] 31.01.2017
Στέλνω στην «ΑΑΔΕ/ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» το ακόλουθο τηλεομοιοτυπικό μήνυμα:
«Αναφέρομαι στο συνδιαβιβαζόμενο έγγραφό σας ΔΥΠΗΛΥ Α 1001393 ΕΞ 2017 και θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε για τη διεύθυνση και τον αριθμό fax της ΔΗΛΕΔ, στην οποία διαβιβάσατε το από 21.10.2016 χρονίζον αίτημά μου.»
Σχετικό 23
Κ] 03.02.2017
Στέλνω 3η υπόμνηση του ως άνω από 19.01.2017 μηνύματος σε όλες τις αναρμοδιοαρμόδιες Υπηρεσίες.
Σχετικό 24
ΚΑ] 06.02.2017
Στέλνω υπόμνηση του ως άνω από 31.01.2017 μηνύματος σε όλες τις αναρμοδιοαρμόδιες Υπηρεσίες.
Σχετικό 25
Σε όλα τα ανωτέρω μηνύματα/αιτήματά μου οι μόνες απαντήσεις που έχω λάβει προφορικώς είναι ότι
«δεν θα βρω άκρη» και «ουδείς εισήλθε στον λογαριασμό τής κ…. την …..».
Κατόπιν τούτου, φρονώ ανενδοιάστως ότι το σύστημα taxis, για το οποίο ο Έλληνας φορολογούμενος έχει πληρώσει εκατοντάδες εκατομμυρίων, είναι διάτρητο. Οιοσδήποτε μπορεί να εισέρχεται σε οποιονδήποτε λογαριασμό, να εκτυπώνει τα ΑΠΟΡΡΗΤΑ φορολογικά στοιχεία παντός πολίτη και να τα διαθέτει κατά βούληση. Έστω και αν το σύστημα καταγράφει κάθε κίνηση σ’ αυτό και αποτυπώνει κάθε εκτύπωση στοιχείου εμπεριεχομένου σ’ αυτό με ειδική ένδειξη έχουσα ούτω: «Ημερομηνία έκδοσης αντιγράφου Η/Μ/Ε».
Αρμόζει, λοιπόν, η ενδελεχής έρευνα της λειτουργίας του εν λόγω συστήματος και ο εντοπισμός των κενών που αυτό «διαθέτει», προς προάσπιση των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων των φορολογουμένων.
Βεβαίως, εγώ δεν πιστεύω ότι δεν είναι σε θέση οι αρμόδιοι [;] να εντοπίσουν εντός δευτερολέπτων τον δράστη της υποκλοπής από το taxis προσωπικών δεδομένων των φορολογουμένων, διαφορετικά ποίος ο λόγος να έχει ο κάθε υπάλληλος του ΥπΟικ ειδικούς κωδικούς για να εισέρχεται στο σύστημα;
Λυπούμαι ειλικρινώς για την κατάντια της χώρας μας και σε τούτο τον τομέα, εξ ου και παρακαλώ για τις δικές Σας ενέργειες, μήπως και κάποιοι επίορκοι αισθανθούν ότι κάποτε πρέπει να σταματήσουν να ασχημονούν καταχρώμενοι της εξουσίας που τους δίνει ο νόμος και οι προϊστάμενοί τους.
Και βεβαίως αναμένω τον εντοπισμό και την παραδειγματική τιμωρία του δράστη τού εις βάρος της εντολέως μου αδικήματος.
Δικαστικός επιμελητής να επιδώσει.
Με τιμή
Αργύριος Μπερδεμένος»


Ο κ. Μπερδεμένος μου ανέφερε ότι την 08.02.2017 του τηλεφώνησε ο κ. Μ …., ο οποίος του είπε ότι έχει απαντήσει αρμοδίως προ 1,5 μηνός στη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων, η οποία είναι αρμόδια να ερευνήσει «πώς και γιατί έκανε ό,τι έκανε ο συνάδελφος». ΄Αρα, έχει εντοπισθεί το δοχείον νυκτός, το οποίο αντέγραψε τα στοιχεία και κάπου τα πούλησε έναντι αδράς αμοιβής. «Κουφαλίτσες! Που θα πάτε; Πού θα κρυφτείτε; Θα ξεσκεπασθείτε» μου είπε ο κ. συνάδελφος. Λέτε;
Ιδού η απάντηση από το 2014
http://www.analyst.gr/2017/02/03/kalinixta-ellada/ 


 Άλλωστε, πώς μπορεί να θεωρηθεί φυσιολογικό ένα κράτος που νομοθετεί και ξανανομοθετεί μπαλώνοντας νόμους με ακατάληπτες τροπολογίες χωρίς σχεδιασμό;
https://insidestory.gr/article/metarrythmiseis-fantasmata?token=V1IUKQ4LR5


Ή πώς μπορεί να θεωρηθεί φυσιολογικό ένα κράτος που δεν γνωρίζει, αλλά και δεν θέλει να γνωρίζει, ώστε να μη γνωρίζουν και οι πολίτες, πόσοι εκπαιδευτικοί είναι αποσπασμένοι σε βουλευτικά γραφεία και άλλες Υπηρεσίες εκτός αιθουσών διδασκαλίας; Ενώ αν είχε εφαρμόσει το ψηφιακό σύστημα Ρηγόπουλου …
http://www.ribandsea.com/waves/2482-to-thema-den-einai-na-kaneis-kati-sosta-alla-na-kaneis-kati-sosto


Και για να μην το κουράζω άλλο: πόσο φυσιολογικό μπορεί να είναι ένα κράτος, όπου το ανώτατο διοικητικό δικαστήριο έχει ανακοινώσει εδώ και 4 μήνες περίπου την απόφασή του για τις τηλεοπτικές άδειες, αλλά δεν έχουμε δει ακόμη το κείμενο της απόφασης;


Σώτος Ασταδιάλας