Ο εμπορικός θεσμός με το κωδικό όνομα Black Friday (Μαύρη Παρασκευή), είναι μια ακόμη "αμερικανιά", που....
πέρασε και στην Ευρώπη. Στην Ελλάδα, την είδαμε για πρώτη φορά πέρυσι, με τη συμμετοχή κυρίως των μεγάλων εμπορικών αλυσίδων. Η κοσμοσυρροή που παρατηρήθηκε πέρυσι, άνοιξε την όρεξη φέτος, σε πολύ περισσότερους επιχειρηματίες, να δηλώσουν κι αυτή ότι θα προσφέρουν τη δική τους Black Friday.Εκπτωση 10% από 115, τώρα 104, ΔΕΝ είναι Black Friday |
Στην Ελλάδα, δηλώνουν συμμετοχή πλέον και τα μαγαζάκια της γειτονιάς, ακόμη και αυτά που πουλάνε πετσέτες, όχι με συγκλονιστικές εκπτώσεις, αλλά με μια εκπτωσούλα της τάξης του 10 - 30%. Αυτό όμως γελοιοποιεί τον θεσμό (δεν ξέρουμε αν είναι κακό ή καλό αυτό), που είναι συνυφασμένος σε στοχευμένες πολύ μεγάλες εκπτώσεις συγκεκριμένων δημοφιλών προϊόντων.
Το να λέει κανείς "ο καναπές τάδε, από 450 ευρώ, τώρα μόνο 399", δεν είναι Black Friday, είναι επανάληψη του ελληνικού θεσμού των ενδιάμεσων εκπτώσεων.
Σ.Γ. makpress