Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2018

Πάλι σε ιδιώτες η Τηλεματική του ΟΑΣΘ;

«Στο σύστημα Τηλεματικής του ΟΑΣΘ επί παλαιάς Διοίκησης, κανένας εργαζόμενος του ΟΑΣΘ δεν είχε ποτέ εμπλακεί στη λειτουργία του, δεν ενημερωνόταν το κοινό κατήγγειλε ο Υπουργός Μεταφορών κ. Σπίρτζης.

Κι από τότε που....
ανέλαβε να λύσει το πρόβλημα η νέα Διοίκηση του ΟΑΣΘ, τον περασμένο Νοέμβριο, η Τηλεματική απλώς σταμάτησε να λειτουργεί. Μαύρισαν οι πίνακες στις κεντρικότερες στάσεις κι έτσι …λύθηκε και το πρόβλημα της κακοδιαχείρησης των παλαιών, κακών διοικούντων, που είχαν δώσει την Τηλεματική σε ιδιωτική Εταιρεία - ναι, ναι, σε ιδιωτική - η οποία επέμενε να διαχειρίζεται εκείνη το σύστημα μέσω των εξιδεικευμένων τεχνικών της και να μην αφήνει τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ να εμπλέκονται (τι θράσος…).

Και οι ‘‘ιδιώτες’’ αποπέμφθηκαν.

Απ’ ότι, πάντως μαθαίνουμε, είδε και αποείδε η νέα Διοίκηση και μετά από ένα δίμηνο παλινωδιών, ερασιτεχνικών χειρισμών, ελλειμματικής λειτουργίας, αγανάκτησης του κοινού κλπ ανέθεσε πάλι, με βραχύβια Σύμβαση, στους ίδιους ιδιώτες εργολάβους (α-πα-πα, σε ιδιώτες) την έρημη την Τηλεματική…
Σιγή ιχθύος
Αιδήμων σιωπή του νέου κρατικού ΟΑΣΘ για το θέμα των μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων - εντός των λεωφορείων - που συνεχίζουν να μην επιστρέφουν ρέστα.
Το θέμα, όμως, ξανατέθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο την περασμένη Πέμπτη (8/2/18) στην προ Ημερησίας Συζήτηση για τον ΟΑΣΘ, στην οποία είχε κληθεί να απολογηθεί η νέα διορισμένη Διοίκηση του Οργανισμού για τις δυσλειτουργίες του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης, τα χαλασμένα λεωφορεία, τη σαρδελοποίηση των επιβατών κλπ. Ένας Δημοτικός Σύμβουλος ξαναθυμήθηκε τις υποσχέσεις της νέας Διοίκησης ότι «θα αποκαταστήσει την αδικία να μη δίδονται ρέστα από τα μηχανήματα» και έθεσε επισήμως την ερώτηση «γιατί συνεχίζουν οι συσκευές αυτές να κατακρατούν τα ρέστα» έξη μήνες αφ΄ότου έχει αναλάβει η νέα Διοίκηση.
Απάντηση , φυσικά δεν πήρε…
Για την ιστορία, η περίφημη μετατροπή των συσκευών έκδοσης εισιτηρίων για στρογγυλοποίηση του αντιτίμου (1,00 και 0,50 ευρω αντί 1,10 και 0,60) όντως έγινε, αλλά αφορούσε τελικά, μόνο τα εντός πόλεως λεωφορεία - και μόνο για την περίπτωση που ο επιβάτης διαθέτει το ακριβές  αντίτιμο των 0,50 ή 1,00 ευρώ (εάν δηλ ο επιβάτης χρειάζεται μειωμένο εισιτήριο 0,50 ευρώ και εισάγει κέρμα του ενός ευρώ, πάλι δεν θα πάρει ρέστα).
Αλλά και στα προάστια, με τις διπλές και τριπλές διαδρομές οι συσκευές συνεχίζουν να μη δίνουν ρέστα - μόνο που τώρα τα χρήματα που δεν επιστρέφονται είναι περισσότερα από πριν (πχ εάν για διπλή διαδρομή δεν διαθέτει κανείς ακριβώς το αντίτιμο των 1,20 ευρώ και εισάγει κέρμα 2 ευρώ, χάνει ρέστα 0,80 ευρώ) κάτι που οι επιβάτες βιώνουν πλέον καθημερινά.
Αυτοί που είχαν κάνει σημαία «τα μηχανάκια που δεν δίνουν ρέστα», και τον «κακό ιδιωτικό ΟΑΣΘ που κλέβει τους επιβάτες», συνεχίζουν τώρα να κλέβουν τα ρέστα εμπαίζοντας θρασύτατα τους πολίτες
Κι ας μην ξεχνάμε: τα ρέστα που δεν επιστρέφονται καταλήγουν, πάλι στο Κράτος, όπως ακριβώς συνέβαινε και με τον ιδιωτικό ΟΑΣΘ!

Βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Ορους σχολιασμού πριν αναρτήσετε το σχόλιό σας. Υπεύθυνος για κάθε σχόλιο είναι ο ίδιος ο σχολιαστής και η συμμετοχή του στη συζήτηση τεκμαίρει την ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτού του όρου.