Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΑ ΜΠΕΤΥ ΜΠΑΖΙΑΝΑ

Peter Triantafyllos Toronto
Αλέξη πολύ θα ήθελα να σε αποκαλώ κύριε Πρωθυπουργέ αλλά !!!!! Αλλά οπως ειπε κάποιος σοφός.
Αρσενικός γίνεσαι απο τα γονίδια σου, ανδρας απο την ηλικία σου, κύριος ομως γίνεσαι απο....
την συμπεριφερά σου. Και η συμπεριφορά σου λεβέντη δεν είναι κυρίου.

Αυτά εγγραψα στον συντροφό σου Μπέτυ Μπαζιάνα οταν εγινε Πρωθυπουργός και ισχύει και για σένα.

Παραπονό σου Μπέτυ Μπαζιάνα δεν πρόλαβες να συναντήσεις το ειδώλό σου τον Φιντελ Κάστρο. Και εγώ εμεινα με το παράπονο δεν πρόλαβα να συναντήσω ( οχι ειδωλό μου ) τον Συνταγματάρχη Γεοργιο Παπαδόπουλο που ηγήθηκε την επανάσταση την 21η Απριλίου 1967.

Ε εεεε !!! Πως σου φαίνεται. Δικτάτορας ο ενας Δικτάτορας και ο αλλος. Αλλά με μια διαφορά, και να σου εξηγήσω.

Μετανάστευσα 31 Μαρτίου και 1η Απριλίου το 1967 ήμουν στον Καναδά. 21 μέρες πριν την επανάσταση των Συνταγματαρχών. Αφησα πίσω μια Ελλάδα τριτοκοσμική. Η Μάνα μου ( οχι μόνο η δική μου Μάνα αλλά ολλες οι Μανάδες ) κουβαλούσαν το νερό στην πλάτη 1-2-3 χιλιόμετρα. Ρέυμα δεν υπήρχε ,τηλέφωνο δεν υπήρχε, δρόμοι δεν υπήρχαν οχι μόνο στο δικό μου χωριό αλλά σε ολα τα χωριά της Ελλάδας.

Οταν επισκεύτηκα την Ελλάδα για πρώτη φορά το 1971 ολα ειχαν αλλάξει. Το νερό το βρήκα μέσα στο σπίτι. Ολα τα χωριά ειχαν ρέυμα, τηλέφωνο, δρόμους. Ολες οι επιχηρήσεις δουλευαν και εγιναν πολλές επενδύσεις. Εγύρισαν οι πολιτικοί το 1974 και σιγα - σιγα τις εκλεισαν ολες.

------ Λέγοντας αυτά για την χούντα αν τους δίκαζα εγώ θα τους κρέμαγα --- οχι για αυτά που εκαναν αλλά για αυτά που δεν έκαναν !!!!!!! Μετά απο 50 χρόνια ξενιτιά οταν επισκέπτομαι την Ελλάδα πολλοί Ελληνες τους ευγνωμονούν ακόμη.

Αλλά ο δικός σου Δικτάτορας Μπέτυ Μπαζιάνα ηταν ενας στιγνός ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ.
Δεν εχεις παρά να επισκεφθείς την Κούβα να δεις τα κατορθωματά του και τη μιζέρια που άφισε πίσω του. Δάσκαλοι , καθηγητές δουλεύουν καθαριστές στα ξενοδοχεία για φιλοδώρημα, και κοπέλες στην ηλικία σου ( αλλά και κοριτσάκια 12-15 χρόνων ) πωλούνται για λίγα Δολάρια.
Οσο για τους αντιπάλους του οποιος ειχε διαφορετική γνώμη τους φυλάκισε και τους έστειλε εξορία.

------- Δεν λέω και ο δικός μου Δικτάτορας εφυλάκισε και έστειλε κάποιους εξορία. αλλά οι Μανάδες τους δεν μαυροφόρεσαν εγύρισαν ολοι στα σπίτια τους και διηγούνται πόσες ματσουκές εφαγαν στον κόλο. -----

Αλλά στον παράδεισο του Κάστρο οσοι δεν πέθαναν είναι ακόμη φυλακί !!!!!!

Peter Triantafyllos Toronto jan 5 2018