Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Νέο μήνυμα ΣΟΚ του εξόριστου ηγέτη Αρτέμη Σώρρα

Λίγο πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από τότε που Αρτέμης Σώρρας εξαφανίστηκε από την Πάτρα συνεχίζει να δίνει το...
παρόν στο διαδίκτυο με παραληρηματικά ηχητικά μηνύματα που ανεβαίνουν στο προσωπικό του κανάλι στο YouTube.

Αφού «καθαίρεσε» τους άλλοτε στενούς του συνεργάτες και όρισε νέα διοίκηση στην «Ελλήνων Συνέλευσις» έστρεψε τα βέλη του στον συνήγορό του Βασίλη Νουλέζα τον οποίο καλεί «να μαζέψει το μυαλό του και το στόμα του» γιατί κάνει , όπως λέει, άσχημη εντύπωση .

«Βασίλη Νουλέζα είσαι δικηγόρος μου . Πρέπει να καταλάβεις ότι ως δικηγόρος του Σώρρα πρέπει να είσαι πολύ σοβαρός και ιδιαίτερα να μην ακουμπάς το πολιτικό κομμάτι ... Διαλαλείς παντού ότι εγώ είμαι ο μοναδικός, ο αποκλειστικός δικηγόρος του Αρτέμη Σώρρα . Εγώ αποκλειστικές δεν έχω ούτε νοσοκόμες ούτε πόρτες για να στο πω καθαρά» λέει άφραγκος «κροίσος» που θα έσωζε τη χώρα με ανύπαρκτα δισεκατομμύρια.

Όπως φαίνεται δεν είδε με καθόλου καλό μάτι εμφανίσεις του δικηγόρου του σε μέσα ενημέρωση αλλά και την έντονη παρουσία του στα social media. «Κάνεις εκπομπούλες, κάνεις και δηλώσει και ρωτάς και σε προφίλ προδοτών, γελοίων υπανθρώπων που τους έχω διαγράψει... ενώ μπορείς άνετα να πάρεις ένα τηλέφωνο στην κεντρική διοίκηση στα παιδιά να ρωτήσεις ό,τι θέλεις και να συνεργαστείς μαζί τους» λέει ο Σώρρας , ξεκαθαρίζοντας ότι διαθέτει ...επιτελείο νομικών που τον υπερασπίζεται .
«Έχω team δικηγόρων Βασίλη Νουλέζα! Αυτά τα εγωπαθή που έχετε πολλοί δικηγόροι με εμένα να τα αφήσεις .Να μην ξανακάνεις δήλωση για μένα, να συνεργαστείς με τους άλλους δικηγόρους να φέρετε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα σε πολλά πράγματα που μας πιέζουν».

Παράλληλα ο καταζητούμενος Αρτέμης Σώρρας που έχει εξαφανιστεί μαζί με τη σύζυγό του Βαία Ρουγκλίου για να αποφύγουν τη φυλακή , απειλεί τον συνήγορό του με απόλυση. «Αδερφέ κράτα τη θέση σου τη νομική αν θες να με κρατήσεις για πελάτη. Που πραγματικά από τότε που ασχολήθηκες με μένα όλη σου η δημοσιότητα ήτανε πάνω σε μένα . Κοίτα λοιπόν να εισπράξω κι έξω κάτι από σένα γιατί εσύ εισπράττεις από μένα ...Είσαι επιρρεπής στη γελοιότητα για να πέφτεις μέσα σε λούμπες . Κοίτα λοιπόν να συμμαζευτείς όσο το γρηγορότερο γίνεται . Γιατί στο επόμενο βίντεο που θα κάνω και ηχητικό, δε θα σου αρέσει καθόλου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου